Upper East -

Första april

Har ni blivit lurade eller lurats idag? Jag har försökt med framgång. Lurade A att hon hade kräm i pannan (oj vad roligt?) och jag lurade mamma att jag skulle ta hål i naveln (halvt kopierat från M) och sen lurade jag pappa att medborgarskolan skulle lägga ner alla sina gitarrkurser med start nästa vecka. Jag lurade även halva min klas att det skulle bli pizza till lunch fast det egentligen var blodpudding. Allting höll tills jag började skratta...
Jag tyckte faktiskt att mattanterna själva skulle använda sig av det lilla luret, jag ska tipsa dem nästa år =D

Själv blev jag lurad av M, det var faktiskt jättekul.Vill kanske inte gå in på det p g a vissa pinsamma detaljer men det viktigaste var att jag blev helt rädd och väldigt lurad. Men kul var det. =)

Sen sjöng vi gospel, det var väl kul fastän kören kanske inte är världens bästa om man säger så. Dessutom ska credo-skitungarna få sjunga massa solon! Körläraren daltar så jääävla mkt med dem!

Jag har varit duktig och pluggat fysik samt besökt mitt jobb så att jag skulle få min lön :) Tur att Barbran (Barbro) ar där! Jag har alltså åkt till mitt jobb fast jag inte skulle jobba, känns riktigt bra faktiskt!!!

Nu kanske det är dags för lite sömn eftersom klockan är elva (hu och häpna). Imorgon ska jag liksom idag vara väldigt ansvarsfull och använda Silvercykeln som har bakåttramp och sämst handbromsar istället för min vanliga cykel. Ni kanske inte tycker att det låter så ansvarsfull men det är det! Anledning: Min cykel har punktering!



Dagens outfit: Kort kofta/klänning, strumbyxor, stövlar.
Idag älskar jag: Att det är vår och jättemycket sol!
Idag hatar jag: Amy Diamond och statistik
Imorgon ska jag: Dansa på idrotten och sjunga på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0