Upper East -

Skräck och jag vet inte vad!

Jag har märkt att jag har en stor, stor svaghet! Jag är urdålig på kullerbyttor. Idag stod jag i säkert en timme innan jag kunde göra en endaste kullerbytta. Nu, för bara några minuter sen släppte det! Jag fick till riktigt bra kullerbyttor med mammas hjälp. Vi fick börja från början så att säga.

Nu ska jag snart öva lite till, trots att jag nyss har duschat. För en timme sen grät jag floder, nu glittrar ögonen! Jag har skrivit klart mitt PM och jag är jättenöjd med mig själv. Jag har gjort massor med bra saker idag:
1. Gjort en okej redovisning av en föreläsning som jag inte var på
2. Pluggat fysik efter skolan
3. Övervunnit min rädsla för kullerbyttor

Idag var det också jättemycket sol och vår. Jag är superglad just nu, trots att mina ögon är helt rödsvullna och att jag ska göra kullerbyttor på idrotten imorgon, INFÖR PUBLIK! Jag har värsta knepet, ingen kommer märka något.

Dagens outfit: Vit tunika, mönstrat midjebälte, jeans och stövlar --> inget hejdlöst kreativt
Dagens triumf: Mina kullerbyttor
Dagens godaste: Skolan vegitariska alternativ


Morgondagens nyttigaste: Gå promenad och göra kullerbyttor innan skolan
Morgondagens problem: Ha uppvisning på dansen i skolan, inför klassen
Morgondagens roligaste: Sjunga
Morgondagens tråkigaste: Plugga engelska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0