Upper East -

Morgonstund har guld i mun(d?)

Jag har verkligen blivit en riktig morgonmänniska. Jag går upp vid åtta varje dag och det är faktiskt riktigt mysigt. Det är den tiden på dygnet när föräldrarna åkt till jobbet men eventuella syskon fortfarande sover. Eventuella syskon kanske låter lite märkligt, men de bor inte hemma utan är bara och hälsar på då och då. Just nu är Jossan här!

Snart ska jag ut och springa en stund. Om exakt 25 minuter faktiskt. 10.00. Det är bra att verkligen planera sin träning med exakta tider. Jag brukar också springa samma sträcka för att se resultatförändringar. Just nu har jag så dålig kondition att jag måste  gå vissa delar, men det ska vi ändra på! Jag brukar springa 2.5 km. Sedan vänder jag och då brukar jag gå tillbaka. Gå/springa. Det brukar ta ca 35 minuer. Jag brukar räkna på 13 att springa och 22 att gå. Det var ganska exakt.
 
Nu ska jag ta och hämta min nya walkman-mobil som jag brukar använda när jag tränar samt byta om så jag inte missar min viktiga tidsplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0