Upper East -

Äntligen frisk

Nu är jag faktiskt äntligen frisk tror jag. Men jag stannade hemma en dag till för att vara på den säkra sidan! Nu är jag verkligen trött på att vara sjuk! Det suger.
Jag fick för övrigt ett psykbryt igår. Jag hade stannat hemma från skolan för jag mådde så dåligt men var ändå dum nog att åka in till stan med Mikaela. Det gick väl ganska bra men när jag kom hem så kände jag hur alla krafter bara gick ur mig och jag kollapsade totalt. Men sen kom mina snälla föräldrar hem, pappa gjorde treo och mamma köpte glass och nu är jag nog ganska frisk. Men som sagt, det är bäst att vara på den säkra sidan.

För övrigt fyller Mikaela år idag! Grattis Grattis, nu är det bara 365 dagar kvar innan du blir 18 som oss andra, haha. Nejdå, jamåholeva och allt det där!

Och eftersom hon la upp en galen bild på mig när jag fyllde år så kommer en på henne här:


Mwahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0