Upper East -

Illa

Jag städade min garderob idag. Det är fan inte okej, jag har HUR mycket kläder som helst! Jag har 10 stora trådbackar som är proppfulla med kläder och sedan har jag även kläder på ungefär 35 galgar!!! Detta såklart exklusive jackor. Jag har också en byrå full med skärp, väskor och sjalar! Det är inte okej! Men just nu orkar jag inte rensa ur allting utan det får bli en annan gång!

För övrigt var vi hos Emelie igår och det var superkul! Jag är übertaggad inför Bryssel, det är 21 dagar kvar!!! Det blir vårt livs äventyr x) Och imorgon fyller jag 18 åååååår!!! Det känns både väldigt bra och lite läskigt. Nu har jag allt ansvar själv! Jag blir myndig, får rösta och massa andra saker!!!

Som det ser ut nu kommer nästa helg bli superkul! På fredagen är det Luciakonsert, på lördagen ska jag och Sayeh ut och på söndagen ska jag ha någon form av avspänd sammankomst hos mig för att fira! Hoppas att jag får pengar i födelsedagspresent för jag har jättemycket att köpa x) Present till Camp Sweden, klassen och dessutom fyller Mikaela år!

fan vad rörigt det här inlägget blev men det struntar jag i! Om en stund kommer brushan hit så nu måste jag göra mig iordning! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0