Upper East -

Julklappar: Checked. Julmusik: Checked. Julstämning: Checked

Nu har jag slagit in ALLA julklappar. Ehe, kom på att jag inte ens HAR en julklapp till min mormor och morfar vilket inte känns så bra. Får väl sno ihop en tavla ikväll, haha. De blev ju glada för en teckning med tuschpenna när jag var 4. varför skulle de inte bli glada för en akvarell när jag är 18? Annars är alla julklappar klara och inslagna. Och jag har börjat att rimma men är inte klar. Är dock mycket nöjd med de rimmen jag har skrivit. Speciellt det rimmet till det lilla lilla paketet som jag ska ge Mikaela bara för att jävlas. Hahaha. Don't worry, jag ska inte mörda dig. Det är rimmet som är det roliga.

Anyway, tänkte julstäda idag också för det ser ut som ett bombnedslag à la andra världskriget här.

Wuhu, jag har fått en julklapp från MUF!!! Den var dock väldigt anspråkslös. Det var en knapp som det står MUF på. I brevet finns en bild på Niklas Wykman som är förbundsodrförande. Han ser ut som en blandning av Barnprograms-Ola och en fotbollsspelare. Kan inte sluta väl. Hahaha. Nej nu ska jag julstäda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0