Upper East -

Très nice helg

Den här helgen har varit très nice. Framför allt så var det ju skolavslutning i fredags!!! Wuhu, nu är det jullov i tre veckor! Jullovet innehåller jul, nyår i Bryssel, övningskörning, matte och kemiplugg (ja, jag går fortfarande natur) och förhoppningsvis lite vila. I fredags hade Mikaela födelsedagsmiddag/spårade ur i någon slags flumparty där vi använde mitt cykellyse som discokula och åt cupcakes.

På lördagen var det jobb igen och vårat datasystem har crashat totalt så vi fick stå och skriva upp fakturor för hand i pärmar och vi fick skriva egna kvitton till kontantnotorna. Väldigt retro! Dock tar det ungefär 3 gånger så lång tid vilket är ganska irriterande. På kvällen var det julkonsert och det gick bra, förutom att jag råkade sparka omkull Fannys tekopp så att det kom te över hela kyrkogolvet. Men ingen märkte något. Ehe...

Idag har jag typ bara slappat och det har varit så himla skönt! Idag var ju den mörkaste dagen på året och nu går vi äntligen mot ljusare tider! Och jag har gjort världens snyggaste julklapp. Mwahah.

Imorgon ska jag och Saykho försöka hitta de sista julklapparna! Très trevligt, om det bara kom lite snö så att julstämningen kunde infinna sig!

Va fan! Det snöar ju precis nu! GAAAAH, nu är det vinter, jul och jag hoppas att det kan hålla i sig! God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0