Upper East -

Jag är käääär!

Slutar alltid fem över ett på fredagar och kände idag för att ta en liten tur à Uppsala! Gick till Miine och såg ett ljuvligt skärp, jag har ju faktiskt bestämt mig för att köpa ett midjeskärp, inga impulsköp här inte. Det fanns tyvärr inte någon prislapp på skärpet och jag fick vandra vidare med ett löfte om att jag skulle komma tillbaka.

Jag gick runt och kollade efter the final sale på Bianco - dock var det inga skor som var på rea. FALSK MARKNADSFÖRING! Gick in på Monki och blev helt snurrig av alla speglar! Nej, just nu fanns det inget trevliga kläder eller skor i forumgallerian.

Dissade sedan Åhléns totalt och drog till H&M för att kolla efter en speciell kjol, men den var (såklart) inte kvar. Kan de inte ha samma kläder kvar i en jävla vecka? Icke! Hittade inget annat speciellt, modetorka i Uppsala om man säger så!

Trodde jag ja, för när jag gick in på Vila i S:t Persgallerian blev jag kär. Jag hittade ett riktigt adorable skärp som jag stod och drömde om i ungefär tio evigheter! Men var det värt pengarna? 229 kronor för ett skärp. Hm, jag är egentligen övertygad om att det är värt det, det gäller bara att övertyga min kära mamma (mamma betalar!). Jag hittade ett annat skärp som jag också ville ha, ett billigare. Men de kan inte ersätta varandra... MWAA! Imorgon ska jag ha skärpet, jag kan säga till mamma att hon får låna det X)

På tåget hem hittade jag kära Mikaela på tåget, sen drack vi te och umgicks hela kvällen. Vi lagade egen pizza som blev fantastisk! Vi måste döpa den till något sen... Mamma fick vara med (det är bäst att smöra lite inför skärpköp), hon var lite ledsen på kvällen men efter vår härliga pizza och lite vin blev hon gladare och nu ligger hon och sussar på soffan!



Dagens outfit: Boooring - t-shirt med tryck, jeans och stövlar samt diverse armband
Idag älskar jag: Skärp från Vila
Idag avskyr jag: Danny i alla avseenden! Kan han aldrig åka ur Let's dance - han är vedervärdig
Imorgon ska jag: Träna! Pizza lägger sig som bomull runt magen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0