Upper East -

Update

Sååå länge sen jag skrev. Det har hänt massor med saker. Jag bröt min detox, det bara funkade inte för mig. Jag har ändå gått ner 3 kilo på att bara vara. En avslappnad inställning till mat verkar vara min ideala diet. Jag äter vanlig mat, inga onödiga snacks, inga mackor på morgonen (smoothies) och bara godis en gång i veckan. På helgen. Det funkar bäst för mig faktiskt!

Ja, sen sist har sommarlovet börjat. Vi var på en klassresa, det var kanske högst 2 mil bort och vi betala 20 kr för det men det var kul ändå! Vi tältade, många sov inte alls, andra däckade och vissa valde att sova. Jag var inte en av dem! Sov inte på jättemånga timmar om man säger så, var ju inte trött! Jag gick upp halv åtta på lördagen och somnade vid nio, tio på söndagen. Blev magsjuk under natten och kunde inte gå till skolan förän på avslutningsdagen. Det var ju inte så kul för det var en lekdag, men man vill ju inte kräkas i skolan.

Annars har jag jobbat men över midsommar åkte jag på en tripp till Barcelona. Anledning: M's mamma skulle jobba där, M ville följa med (hur kunde man motstå) och då fick jag följa med! Vi hade otroligt roligt m.m.

Kom hem på måndagen och allt var frid och fröjd till onsdag kväll, då blev jag magsjuk och har jobbat tre dagar med magsjuka. Har kräkts 3 gånger på torsdagen och 2 gånger på fredagen på Knivsta Byggmarknads toalett. Inte så trevligt, tkr synd om kunder och kollegor men hade inget val om man säger så! Men nu är jag frisk!

Har inte träffat några vänner sen Barcelona så jag är ytterst uppspelt över att få träffa M igen! Vi ska gå lite på stan på eftermiddagen. Jag ska köpa en rougeborste, fast jag ska använda den till solpuder. Ska nog inte köpa en så dyr. Jag ska åka med tåget som går 5 över 2. Måste hitta nån lunch först. Hon har fikat med sina klasskompisar och kommer vara mätt, så jag måste äta lunch innan.

Imorgon ska jag jobba igen men är ledig på onsdag, Tänkte träffa mina kompisar från klassen då, men en skulle bort och då blir det inge roligt. Antingen blir det en kväll eller i helgen i såna fall. Kommer ju jobba till 18.00 (kommer i o f s inte därifrån förän tidigast 18.15), illa. Jaja, nu måste jag hitta nån lunch.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0