Upper East -

Most wanted 1999...

Sitter och lyssnar igenom "Most wanted 1999" med bland annat Ricky Martin, Shania Twain och Britney Spears. Jag var nio år och bästis med Emma, jag red en gång i veckan --> veckans höjdpunkt och min favorithäst var Kingen eller Dorina, antagligen båda fast under olika perioder. Jag var antagligen miniskötare till nån häst som jag nådde upp till magen på och det var endast lördagsgodis som gällde...

Är det någon mer än jag som får en nostalgitripp av A Teens och Vengaboys? För att inte tala om BoyZone...
Nu måste jag byta skiva i denna härliga dubbel-cd så jag säger som Tarkan i Simarik: MWOA (pussljud).

Förresten, Most wanted 2007 don't impress me much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0