Upper East -

3 november Måndag morgon

Idag är det måndag och första dagen på min hälsosamma vecka. Jag känner mig très laddad och tycker själv att jag fått en bra start! Har sovit riktigt länge och är pigg och glad. Har precis tagit en kopp kaffe i väntan på kemin som börjar om exakt tretton minuter. Kemin är kanske inte särskilt lockande, men jag känner mig mer redo än på länge.

Läste idag i mitt horoskåp att det skulle bli en givande dag och jag hoppas att det stämmer. Glömde mitt papper om magbakterier hemma men tycker ändå att min redovisning blev okej. Imorgon ska vi dissikera mask och kräfta. Är kanske inte taggad till tusen men det känns ändå okej. Allting känns mycket bättre när man är utvilad!

Idag ska jag hinna träna, skriva klart min biologirapport och min kemirapport och förbereda mig för idrotts-uppsatsen. Känns viktigt att skriva en bra sådan eftersom jag kanske inte har varit världens bästa elev i övrigt. Imorgon ska jag plugga kemi och matte inför proven. Känns onödigt att ens försöka plugga till engelskan, läser lite ur min bok istället.
Konstigt, har kännt mig så himla stressad över allt i skolan men idag känner jag mig mest beslutsam och taggad! Hoppas att det håller i sig.

Nu måste vi gå till kemin. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0