Upper East -

hyffsat bra dag =)

Vaknade alldeles för tidigt imorse. Ja, i alla fall tyckte min kropp det men jag hade väl inget val eftersom jag, M och J skulle sjunga i kyrkan och träffas 20 över elva. Klockan nio låg jag i en säng i Stenhagen och kände mig inte übersugen på att gå upp. Till slut var det dock oundvikligt men vi fick en riktigt nice frukost måste jag säga! Skulle ta bussen sju minuter över tio och klockan fem över tio kom jag på att jag skulle byta om. Åtta minuter över tio sprang jag från Saykho till busshållsplatsen som som tur är ligger ungefär 10 meter från hennes hus! Bussen kom precis ungefär 20 sekunder före mig och som tur var var det ingen elak busschaufför utan en snäll som stannade trots att jag inte hunnit fram till hållplatsen innan honom. TACK!!!

Kom fram i god tid, köpte expressen att läsa innan tåget skulle gå samt två äpplen (Jona Gold of course!). Kom till kyrkan något tidigt men det var bara trevligt att lyssna på orgelspelet i slutet av mässan. Vi fick skjuts till Östuna kyrka och sedan sjöng vi där och trots att vi inte ens visste vilka sånger vi skulle sjunga innan, sjöng upp i bilen och dessutom fick en extrasång insatt helt oförberett så gick det bra! Kom hem och slocknade ganska direkt i soffan.

Det har ju snöat sjukt mycket igår, inatt och idag men jag och mamma drog ändå på oss dunjackor, tumvantar och långkalsonger och gick en promenad. Så min hylling går idag utan tvekan till Snowjoggers. ÄLSKAR DEM! Hur sköna kan ett par skor bli egentligen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0