Upper East -

Trött, kall och opepp

Jag är så otroligt trött just nu! Det känns som om jag inte sovit någonting på hela natten. Jag kan dock inte påstå att jag sov särskilt mycket heller när jag delade säng med Carro som sparkade mig i ryggen och Mikaela som snörvlade mig i örat. Mitt i natten gick Carro upp och åt tomater i sängen och Mikaela tog allt täcke och envisades med att lägga sitt ben ovanpå mig. Skål för den natten liksom.

Har gått runt som en zombie hela dagen, givetvis osminkad i grå mjukisbyxor, matchande grå tjocktröja, oborstat hår och ko-strumpor. Sexigt värre. Jag fryser som jag vet inte vad och har otroligt dåligt samvete över hur lite jag pluggat under lovet. Imorgon är det skola igen och jag är très opepp på detta. Ofta är man utvilad efter en veckas ledighet men här har ni en som inte riktigt har den känslan. Mina favoritstövlar har dessutom gått sönder. Fast pappa lagar dem nu!

Den här veckan ska jag försöka vara sund, hälsosam och duktig! Ska gå en promenad varje dag, dricka mycket vatten, äta regelbundet, plugga varje dag, sova minst 8-9 timmar varje natt. Koncentrera mig på lektionerna. Håll tummarna för att jag kommer hålla detta!

Nu ska jag packa inför morgondagen så att jag är förberedd!

Dagens fråga: När kom kylan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0