Upper East -

Veeery gooood

Life is a bitch sometimes. Som idag när jag skulle hämta min cykel som jag lämnat vid jobbet. Efter en lång färd mot Knivsta Byggmarknad till fots så möts jag av ingen mindre än "Veeeeery Goooood".
Konversation:
H: Hello Sarah
S: Ehe, hello
H: You work today?
S: No, I'm just here to get my bike because I left it here last Saturday
H: Veeery Goood
(MEN NEJ, DET ÄR INTE VERY GOOD)
H: Want a ride?
(NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO)
S: No thanks, I have to take my bike, ehe.. Bye
H: Okey, very good, bye

Annars skulle väl det varit bilfärden från helvetet liksom!

I alla fall så visar det sig att min cykel har punktering så jag måste gå hela vägen tillbaka med den också! Pain! Och kallt var det också. Jag vill ha snö men inte kyla! Nu har vi kyla men ingen snö! Illa.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag:
1. Gå vanlig skoldag och förhoppningsvis få respons på vår tidning som vi gjorde på engelskan.
2. Samla in massa betygsomdömen som vi sen ska använda på ett utvecklingssamtal någon gång lite diffust.
3. Träna
4. Göra engelskan

Pallar inte det där med betygsomdömena, varför kan man inte bara få gå lyckligt omedveten om att det där?


Kommentarer
Postat av: M

you "leaved" it there alltså.

2008-11-18 @ 17:02:57
Postat av: Sarah

Det kanske jag inte alls gjorde haha :p

2008-11-18 @ 18:23:49
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0