Upper East -

WUHU!

Så jävla skööööönt! Jobbade idag och det kom ingen Very Good och han har inte heller ringt mig! DET är dock Very Good. Jag hoppas att han inte heller kommer göra det och i såna fall funderar jag på att bestämma att vi ska mötas och sen aldrig dyka upp. Kanske skriva en lapp som det står DISS på. Fast det kommer väl aldrig att hända...
Annars var jobbet bra förutom att en kund tyckte att han skulle spilla ut färg över hela golvet! Inte okej tycker jag eftersom det dessutom var oljefärg som inte går bort med vattnet. Klockan var dessutom 10 över ett så jag skulle egentligen slutat för 10 minuter sen. Men det löste sig.

Igår var det en très trevlig dag trots att jag försov mig. Träffade nämligen min kära kusin efter skolan och först fikade vi och sen träffade vi K och gick till mormor. Där fanns Jossan med sin opererade fot och det var trevligt. Senare gick vi till K's place så hon kunde göra sig iordning för sen skulle vi gå på bio. Vi såg Låt den rätta komma in och det var en jättekonstig men ganska bra film! Jag tänkte åka hem med tåget som gick 23.43 men det kom aldrig något tåg. Nästa tåf gick nämligen klockan 00.13 så jag fick sitta en halvtimme på stationen. Där satt också en gubbe som spelade horga-låten om och om igen på sin Hello Kitty-gitarr iför tomteluva och solglasögon. Jag var bara tvungen att smygfota lite med min mobilkamera.

Men nu måste jag plugga! Very Good på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0