Upper East -

Camp Sweden Taizé 2008

Har varit lite dålig på att blogga men jag har haft en del att göra. Till exempel har jag behövt skriva två labbrapporter, en uppsats och en debattartikel men framför allt har jag suttit i timmar och knåpat på min film! Jag har nämligen gjort en film av våra Taizé-bilder från i år och sedan lagt till lite bakgrundsmusik.

Enligt mig som varit med om allt detta är den här filmen en av de roligaste jag sett. Jag har verkligen fått med ALLA roliga bilder med riktigt bra musik. Jag har till exempel tagit en samling av våra matbilder (på maten och när vi äter) och lagt till låten "Eat It". För er som inte har hört den så handlar den om att man ska äta det man får. Typ. Sen har jag lite trasdockor, lite Mambo 5 och lite mamma mia. Camp Sweden förstår varför.

Kan ju bara tala om att på grund av dessa bilder kommer filmen inte visas för några andra än oss. Känns inte direkt som om någon av oss ser helt normal ut på alla bilder. Det är därför det är så kul, vi betedde ju oss inte särskilt normalt heller.

Klockan är mycket, jag borde schpringen schnabben-haben till min säng x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0