Upper East -

Dagen;

Idag gick jag upp tjugo över sex för att lotsa Emelie och Jonna till tåget. Varför så tidigt? Emelie skulle träna små barn, tur det för vi hade ändå ingen frukost. När jag kom hem gick jag och la mig igen, vaknade klockan nio av att Mikaela ringde. Hon berättade om att C hade blivit inlåst i ett bussgarage, grattis!
Då gick jag upp, åt frukost, satte mig en stund vid datorn och här är jag nu.

Min plan för idag:
1) Sitte liiiite till vid datorn
2) Plugga
3) Städa
4) Gå promenad med Mikaela
5) Åka in och gå på Mamma Mia sing-a-long med kören
6) Fika och eftersnack med kören hos Johannes
 
Måste verkligen plugga idag. Matte och kemi! C'est très kul, eller inte. Jag hatar kemi, HATAR! Ge mig en ny kemilärare, ge mig Alborz, han gav mig MVG i kemi! Fast det var i och för sig i åttan. Sen kom SSA (Sture stinker apa) och sabbade allt!

Nej, nu är det dags, Ska ta kemin först och lite matte sen eftersom kemin är tråkigast! Och svårast framför allt. Det jag funderar över är 1) Hur kom forskarna på alla regler om jämviktskonstanter 2) Varför ville de komma på reglerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0