Upper East -

Existentialismen

Sitter hemma och skriver på mitt PM om existentilismen. Har gått upp tidigt för att göra detta vilket får mig att känna mig extra duktig. Eftersom vi bara ska skriva på denna rapport så har vi fått tillåtelse att jobba hemma, vilket känns väldigt bra! Har verkligen kommit en bit på väg nu, har nästan två sidor fakta i punktform och har börjar skriva på själva slutprodukten som just nu är en halv sida. Själva uppsatsen ska vara på mellan 1-2 A4 så det är ju utan tvekan en bit på väg! Klar ska den vara på fredag nästa vecka och det kommer jag utan tvekan hinna till, om det inte händer något väldigt oförutsett. Men just nu känns min tillvaro i harmoni. Ja, jag tänkte sitta fram till tio, det är ju då lektionen ska sluta, så nu ska jag gå och duscha och göra mig klar för att åka in till nästa lektion. På eftermiddagen ska jag träffa Mikaela och vi ska ta kort i engelska parken och sedan gå på afroyoga. Det ska bli väldigt intressant om inte annat.

Nej, nu är det dags att duscha - måste verkligen tvätta håret!
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0