Upper East -

Funny Funny

Spenderade denna helg i Märsta hos Emelie tillsammans med hela Camp Sweden. Det var extremt trevligt! Vi gjorde mat (fläskfilé med ungsbakade rotfrukter), bakade bullar (det var ju kanelbullens dag!) och kollade på Taizébilder på storbild :) Jag var flera gånger nära till tårar när vi tittade på bilderna och lyssnade till taizésånger på samma gång. Minnen kära vänner, minnen. Jag vill så tillbaka ♥

Men det ska bli väldigt trevligt att åka till Bryssel i alla fall! Jag är redan supertaggad och det är flera månader kvar! Men ju längre man laddar desto roligare blir det, eller hur? Vi kommer i alla fall ha sjukt kul i Bryssel. Men vi har ju alltid sjukt kul tillsammans!

Fick ju ett antal roliga citat därifrån:
- Jag kan inte ens ta mig själv seriöst just nu /Sarah
- Men seriöst, tycker ni att Petter förtjänar att heta Petter. Petter är en schysst kille som är snäll mot sina nära och kära. Den här får på sin höjd heta Petter As-fucking-kalas. /Carro
- Orgasm när man äter de där! /Jonna när bullarna bakas

Den här kvällen var jag, Mikaela och Joel hos Carro. Joel gick hem lite tidigare än mig och Mikaela. När vi sen gick hem började vi sjunga på dagens låt: He's got the whole world in his hands.
Mikaela: He's got you and me
Sarah: Baby
Carro: In his pants
Singing Bee nästa!

Andra förslag på texter: He's got me and my sister, in his pants och He's got mine and my sisters, underpants.
(Nu tänker alla: Jaha, det var ju jättekul?)
Orginaltext: He's got you and me sister, in his hands.
Inte baby, inte pants.
Kul Sarah, kul...

Kom på att jag glömde min kalender hos Emelie men jag får försöka leva ändå! Nu är jag sjukt trött och måste sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0