Upper East -

inte på topp

Igår fyllde Carro år! Jag och Mikaela gick ihop och köpte en très lyckad present - en drinkpump! Och kvällen gick och jag somnade sent och skulle vakna tidigt och sjunga i kyrkan. Jag kan ju bara säga att jag inte var på topp! Men det gick bra ändå, men sen har vi ju vår älskade CM =) Vi sjöng i Alsike kyrka och fick sen gå till klostret och träffa syster Karin. Très, très, très nice! Hon hade varit i Kenya och har vi tur kanske vår kör får åka på utbytesresa till Kenya! Fatta coolt det skulle vara!!!

Det här känns som ett otroligt dåligt skrivet inlägg men jag är nyvaken (somnade när jag blev tvingad att se filmen Varg med min familj) och allmänt seg.

Nu kom jag på att jag har matteläxa som jag måste göra! Jippie... Kan man bli mer otaggad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0