Upper East -

Men bra!

Det är ju helt fantastiskt att jag kladdade ihop den där rapporten på 10 minuter, släpar mig upp ur sängen och tar mig till skolan till klockan halv tio och upptäcker då att vår biologilärare inte är här. Vi behövde alltså inte lämna in rapporten, jippie! Nu är det kemi och kemi suger. Annelies röst gör att mina öron automatiskt går i baklås. Tydligen kommer vi börja med någonting LÄTT! Jojo, det brukar låta så.

Och petigare lärare får man väl leta efter. Hon anmärkte på att vi hade skrivit bägare tvås tid istället för bägare två tid. Vilket är mest korrekt? Tur att hon inte blev svensklärare. Nu ska vi gå igenom laborationen och jag borde lyssna noga så jag inte gör bort mig som förra gången! Grattis till mig.


Kommentarer
Postat av: Alina

Hejhej:) Ville bara önska en trevlig dag! Kramar

2008-10-13 @ 11:08:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0