Upper East -

Usch

På riktigt, mitt liv är inte okej just nu. Jag kommer aldrig lära mig kemin och logaritmer är helt jävla förvirrande. Även om man räknar ut på rätt sätt blir det fel svar, hur hänger det ihop??? Och nu ska vi hålla på med jättetråkig svenska, typ dialekter. Det gjorde jag i nian och det var inte intressant då och är inte intressant nu! Skit.

Det är så himla mycket med skolan, men jag har i alla fall gjort massor av saker jag hade tänkt att göra. Snart ska jag gå till mitt rum, städa lite och sen räkna lite matte och låtsas att jag förstår någonting. Men först ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Logaritmer är kul ju:D

2008-10-23 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0