Upper East -

Vädret är inte okej

Nej, det är verkligen inte okej. Det är väldigt regnigt, väldigt kallt och väldigt motbjudande. Det hindrar inte min familj för promenader! Duschade en snabbdusch innan, håret hann precis torka innan vi gick ut, men det är lika blött igen trots att jag hade mössa på mig! Det går verkligen från septembers och oktobers mysiga höst med fina löv och solsken till novembers äckelväder med regn, lera och kyla! Trots att jag bott i Sverige i nästan 18 år är jag lika oförberedd på denna omställning varje höst. Snart är det vinter, tur att december bjuder på så mycket mys. Lucia, advent, jul, nyår. Pepparkakor och lussebullar ska bakas. Jag och Mikaela fyller år! Själv hade jag planerat att ha en fest men ångrar mig nu och ska dra ut med kusinen från Norrland som lovat att hälsa på! Kanske har en liten middag för de närmaste vännerna =)

Nej, nu måste jag plugga för det har jag inte gjort idag. Plugga, sen dra upp massa madrasser och bädda tills spökkvällen vi ska ha senare ikväll! Übernice! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0