Upper East -

Bittert...

Det är riktigt bittert att ha suttit och råskrivit på ett skolarbete och ändå lyckas glömma det hemma när det väl ska lämnas in. Jag hade verkligen mycket böcker och läxor etc. med mig hem när vi hade studiedagar och jag ANVÄNDE det också. Har ju skrivit klart alla frågor samt min novell. Men, tror ni inte att jag i all hast lyckas lämna kvar kemipapper, mattebok, allt svenskarbete och mycket annat. Ville ju hinna till bussen! Det är bittert.

Nu kan jag i alla fall sitta och chilla på lektionen när alla andra måste anstränga sig. Funderar på vad jag ska göra idag. Tänkte ju gå lite på stan och försöka inhandla koftor etc. men jag måste samtidigt hem och plugga biologi samt skicka allt arbete till svenskläraren! Hon sa ju att det var OK.

Däremot är jag rätt säker på att jag just fick IG i kemi. Lyckades göra bort mig totalt på kemilektionen så det blir till att jag får riktigt bra på provet om några veckor samt läxförhöret vi ska ha på onsdagen nästa vecka! Längtar inte dit om jag säger så! Men tre lätta frågor ska jag väl klara av! Annars är det riktigt illa.
Och bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0