Upper East -

Das helg

Den här helgen har gått i Camp Swedens anda och jag har tyvärr inte tagit så många kort jag velat! Men ni ska i alla fall få se några stycken och få läsa kort om vad som hände!

I fredags kom Emelie till Knivsta!!! Det var ju fantastiskt trevligt! Hon och Mikaela kom på kvällen hem till mig och vi pratade gamla minnen och nya planer! Senare på kvällen kom Carro och vi kollade på film och åt lantchips! Mikaela somnade (men det är vi ju alla vana vid) medan Carro tog lite kort på mig och Emelie!

           
KOMPISBIIIILD!!!       
                                                                   

Mikaela somnade som vanligt <3

På lördagen var jag tvungen att gå upp supertidigt för jag började jobba klockan sju!!! Mardrömsläge och Pain AB men det är sånt som man får ta om man ska inventera! Blev i alla fall klar vid klockan tolv! Åkte då in till stan och åt lambracks på Lingon med familjen! Fick reda på att det bor några killar och tjejer under en bro där. Creepy!
Sedan träffade jag Mikaela och Emelie på stan! Vi kikade runt lite och sen åt vi en sallad på Cupido <3! Gick senare till Lindex och jag hittade en ascool kjol för 30 kronor. Råkade dessutom få med mig en ögonskugga utan att betala. Fick typ panik när vi kom ut från affären men det går ju inte direkt att gå tillbaka och säga "ursäkta, jag gick runt och höll i den här och gick sedan ut med den utan att betala". Så man kan säga att jag fick den på köpet.
Hittade dessutom några roliga mössor. Emelie köpte två men jag nöjde mig med att prova denna:
 Riktigt het mössa från Lindex!

När affärerna stängde träffade vi resten av Camp Sweden på stationen (Jonna och Carro) och sen gick vi äntligen och såg Sex and the City-filmen som var den mest underbara film jag sett! Den var så otroligt bra, GÅR det ens att göra såna filmer! Innan bion var vi såklart tvugna att köpa godis hos biogodisaffären och vad hittar inte Mikaela där?
Jo, en helt fantastisk Hello Kitty-klubba!!!
Hello Kitty X) Men vi köpte den inte! Kanske nästa gång!


Efter filmen gick vi hem till mig igen och kollade lite på TV och pratade. Den här gången var det faktiskt Emelie som somnade och Mikaela som höll sig vaken hela kvällen! Jag var dock trött som en tok eftersom jag hade varit upp sedan sex och jag gick och la mig ganska tidigt! Men vi hade åtminstone så otroligt superkul!

Idag, söndag, åkte de hem =( Kommer sakna dem, även om vi ses redan nästa helg! Innan de åkte samlades vi alla hemma hos mig igen, Carro tog med sin mjölkskummare och vi gjorde cappuccino! Très gott! Vi bytte även lite bilder! Nu har jag både Emelies och Mikaelas bilder från Taizé! Det är ju superbra eftersom jag själv inte hann fota allt! Nu har jag mer än 400 bilder till!!! NAJS!!!

Men nu måste jag sova för det är ju faktiskt skola imorgon! Vi hörs mer sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0