Upper East -

...

Blev väldigt många inlägg ikväll men så kan det bli. Nu måste jag ju köra lite "dagens" och skjuta några intressepilar =)

Dagens...
Outfit: Halvskabbig t-shirt, benvit sjal, ljua jeans, svart, stelt nitarmband med gulddetaljer, guldfärgat kedjearmband och mitt Taizé-kort i silver.
Dagens triumf: Jag blev ganska bra på skolfotot!
Anledning till att vara stolt: Räknat otroligt mycket matte (för att vara jag)
Irritationsobjekt: Helt klart svenskaläraren
Intressepil: Min sminkborttagning tog just slut
Kommentar: Man ska vara tyst när andra pratar, smyga in när man är sen. Och enligt Khalid ska man vara "like ninjas and stuff" / Martin läser upp förslag på trivselregler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0