Upper East -

Extra tid

Idag var jag extra tidig i skolan. Är inte så förtjust i att vara i skolan långt i förväg, inte heller att vara kvar efter skoltid. Eller, det går an om man är två (eller fler). Men jag gillar inte att sitta själv.

Om en kvart har vi svenska med vår hemska lärare.  Anar att det kommer bli bråk igen, det verkar ju vara hennes ambition! Jag är sjukt trött på tjatet om regler etc.

Oj! Jag har kollat fewl på schemat! Vi börjar ju om 2 minuter, inte 12. 10.35 istället för 10.45! Hatar att de ändrar schemat hela tiden!!!


Kommentarer
Postat av: rooroo

usch vad störande att du oxå har fått en dålig och jobbig lärare.

har själv på sista tiden blickt tebax på gamla lärare. och nu har man varit med om det mesta.

2008-09-11 @ 14:46:36
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0