Upper East -

Fredagstrött

Idag var jag sjukt trött när jag kom hem. Slutade vid halv tolv men stannade i skolan och åt lunch! Jag, Sayeh och Charlotte drog ner en stund på stan. Jag köpte ännu en ram till mina Taizékort, dock i en annan form. Ska lägga upp en bild någon gång.

På kvällen var jag hos C och det var mycket trevligt! Vi pratade om allt möjligt, men det mesta kretsade kring Carros lilla sammankomst imorgon. Vad vi skulle ha på oss, när jag skulle komma dit, vad vi skulle äta etc. Vid 22.00 gick vi på en liten promenad men det var så kallt att vi gick hem ganska snabbt! Jag orkade inte stanna så länge, jag ska ju faktiskt börja jobba snart! Eller, jobbet börjar om 9 timmar, men jag måste gå upp om 7.5 timmar. Fast det klarar jag mig nog på!

Orkar inte berätta mer ingående så jag kör några "dagens" istället.

Dagens...
...outfit: Jeans, vitt linne, grå tjocktröja med dragkedja, sidenmönster och paljetter (låter kanske lite konstigt men jag gillar den)
...triumf: Vi lyckades lägga upp vår egen film på youtube!
...intressepil: Jag behöver tvätta håret
...kommentar: "Det kommer säkert hända något så jag super skallen i småbitar. Ni kommer hitta mig avslagen i sängen som en 3 dagar gammal Coca Cola" /Carro



Pallar inte göra mer dagens heller... Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0