Upper East -

Fyfan

Håller på att skriva min novell. Det blir så OTROLIGT töntigt. Och det blir bara värre för varje mening jag skriver! Det ska vara en kärleksnovell med romantiska stildrag och det här är fan värre än värst. Jag tänkte citera först men nej, det blir alledeles för pinsamt! Dock misstänker jag att det är sånt här min lärare vill ha, och ja. Då ska hon väl få det. De romantiska stildrag jag fått in är i alla fall kärlek på högsta nivå, naturdyrkan, stjärnhimmel (jag säger ju att det är hemskt), barn och drömmar. Mer säger jag inte.

Ja, så nu sitter jag och skriver på min novell samtidigt som jag lyssnar på Ozone, Basshunter och Adam Tensta. Varför det blir just den udda blandningen har jag absolut ingen aning om. Det bara blev så, tack för youtube! Finns det någon låt som inte finns där? Verkar inte så i alla fall.

Nej, nu måste jag fortsätta trycka in klyshor i min novell! Det kan väl i alla fall inte bli mycket värre...


Kommentarer
Postat av: Jossan

går du med i muf förlorar du all min respekt!

2008-09-27 @ 22:28:55
URL: http://josten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0