Upper East -

Höst

Fyfan vad det börjar bli höst! Det är riktigt illa faktiskt. Det har blivit så himla mörkt nu! Deprimerande! Och jag har inte direkt gjort något för att pigga upp mig själv heller. Jag har mest suttit och pluggat hela dagen. Varvat med Days of our Lives. Att de aldrig kommer av den där jävla ön! Det här börjar bli riktigt frustrerande!

Tror att det här höstmörkret får mig att börja hata min mamma också. Tålde henne inte förra hösten och tål henne inte nu. Vi blir bara arga på varandra, vi har riktiga problem! Men, jag kan leva med det. Jag ska inte låta henne dra ner min psykisiska energi och hindra mig från att hamna i flow!

Nu ska jag sova. Det blev plötsligt jättesent!

 Glad höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0