Upper East -

Inälv et Lingarö etc

Sitter och drömmer mig tillbaka. Det var ju helt underbart! Jag gjorde precis det jag tänkt! Jag krattade (dock klippt gräs och inte löv), jag gick långa promenader (vädret var helt UNDERBART!) jag pluggade lite och pratade mycket med kusinen.

  Sjön ligger 3 meter från stugan så jag och Jonna gick ner till vår pir!


Men som sagt, det var inte bara mys och slappning som gällde utan vi fick jobba också! Gräset var sjukt högt så en fick klippa gräsmattan ca 4 gånger medan vi andra krattade som galningar! Det var verkligen GALET mycket gräs! Gräsmattan är förvisso rätt stor men man börjar undra när femte skottkärran med gräs är bortkört och det är minst lika mycket kvar, tar det någonsin slut???

Slit, slit och åter slit var det som väntade när vi kom till Inälv!!!

 Men vacker är det i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0