Upper East -

Nice!

Idag har jag haft på mig min nya knallrosa kjol! Jag har alltid varit lite feg för starka färger eller speciella plagg över huvud taget men jag kände mig faktiskt fin! Fick i alla fall komplimanger för den även om jag var lite osäker på grund av inte helt välvårade ben =P

Kjolen, lite dålig bild men ändå =D


Annars har dagen varit bra. Jag och Maria har skaffat var sin Hi5 bara för att driva med rumänerna. Känns mycket bra. För de som inte vet är Hi5 en sämre kopia av facebook! Sista lektionen utgick så jag kunde åka hem två timmar innan planerat! Det var très trevligt. Jag och Mikaela gick och tränade vid sex och även om ingen av oss var särskilt taggade så  var det kul och allt är bättre än inget!

Resten av veckan ser bra ut, imorgon slutar jag tidigt, på onsdag är det kör, på torsdag ska jag träna med Mikaela, på fredag ska jag träna med Jossan och på lördag återförenas Camp Sweden med lite andra Taizémänniskor + några till hos Carro! Jag längtar verkligen, det ska bli kul!

Idag har jag hittat massor med gamla bilder på mig själv! Ni kan se dem på bilddagboken http://sarahnara.bilddagboken.se och man känner sig inte alltid jättestolt över dem! Men det var roligt i alla fall!

Nu måste jag checka min nya hi5! Hoppas att ingen tar den på allvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0