Upper East -

Novell

Det omöjliga har hänt. Min novell har lyckats bli ännu lite smörigare än den var innan. Den är nu färdigskriven, och jag kommer SÅ vara sjuk den dag den ska läsas upp. Aldrig att jag läser den högt, jag kommer dö! Man skulle kunna smeta Courney Loves röda läppstift i hela mitt ansikte och det skulle inte synas någon skillnad. Det är hemskt! Jag har liknat den vid nougat: Smörig och sockersöt! Nej, den får duga. Lärare är så lättköpta så det går nog bra. Och den skulle vara inspirerad av romantiken och där var det mycket naturbilder och kärlek! Det är bara jag som inte är van.

Känner mig ganska ambitiös som sitter på en lördagkväll och skriver klart en novell, men det är lika bra att göra det nu! Och jag behöver ändå lägga mig ganska tidigt för imorgon måste jag upp vid sju! Först ska jag hjälpa till att skylta till Hälsomässan i knivsta (kom dit allihop!), sen ska vi sjunga i das kyrka (kom dit allihop!) och sedan ska jag hjälpa till på själva Hälsomässan. Ska bli très kul, men inte så kul att gå upp klockan sju!

Funderar på att gå med i MUF, någon som är på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0