Upper East -

Plugga

Ikväll har jag verkligen PLUGGAT. Kemi till och med. Jag gillar verkligen inte kemi. Grejen är att vår lärare alltid envisas med att förstöra! Först ber hon oss läsa i boken och när man gjort det och känner att man börjar få ett hum om vad allting handlar om så har hon en genomgång på tavlan som inte alls är på samma sätt som i boken. De kommer fram till samma svar men det blir ju så krångligt. Hur är det egentligen vi ska göra???

Vår lärare är ju ingen höjdare. Seriöst, jag tror att jag skulle tycka att kemi var mycket roligare om vi hade en annan lärare. Kommer lätt somna på lektionen imorgon om jag inte grundar med 8 koppar kaffe. Eller, jag får väl helt enkelt anstränga mig. Måste koncentrera mig på kemilektionerna så jag åtminstone har en sportslig chans att förstå någonting. Dock tror jag att det börjat gå in i mitt huvud hur jag ska göra =) Känns riktigt bra faktiskt!

Imorgon ska jag gå kurs i övningskörning och sen är det bara ut på vägarna och tuta och köra! Se upp säger jag bara för här kommer jag! Ska bli kul, har ju väntat i nästan två år på detta! Jag är taggad till tusen!

Igår var vi hos Carro och det var jättekul! Fick jävligt många helt underbara bilder. Obetalbart x) Ska sortera lite nu, hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0