Upper East -

Träning

Nu var det dags för ett aerobicspass för att få bort lite hull från magen. Och det är inte vilken aerobic som helst utan det är salsaaerobics! Ska bli très kul. Jag, Mikaela och Carro ska träffas runt 18.35 vid hälsohuset. Träningen börjar 18.40. Igår var jag på vanlig aerobics och kände att jag inte riktigt tog i för fullt, därför ska jag verkligen ta i idag!
         Egentligen skulle jag nog aldrig gå på gruppass om det inte vore för att det var gratis denna vecka. Annars tränar jag hellre på gymmet. Det ska jag göra imorgon, känner att jag behöver lite träningsvärk!

Nu måste jag snabbt byta om och kasta i mig något så jag inte svimmar under träningen. Protein och vatten ska in i magen just precis nu! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0