Upper East -

10 snabbisar - update mitt i natten

Tid: Alldeles för sent
Plats: I min säng
Sinnesstämning: All happy
Trötthetsfaktor: 7/10
Förträngda måsten: Jobba tidigt, städning, idrottsprov, måste läsa en bok på engelska, div. avbokningar
Saker att vara riktigt glad för: Åre nästa vecka(!!!), bostadsfrågan för Gotland börjar lösa sig, sommaren och sommarlovet är snart här, valborg om två veckor, Taizé närmar sig och snart kommer jag få pengar!
Saker att inte vara lika glad för: Kaffekortet är slut, kontokortet har ännu inte kommit
Planerad syssla inom de nästkommande fem minuterna: Somna
Planerad syssla imorgon bitti: STÄDA (och såklart göra mig i ordning för jobbet)
Intressepilsfaktor: 7/10


Kommentarer
Postat av: GK

jasså så du är vaken nu med asså XD haha XD

2009-04-19 @ 01:21:36
Postat av: Sarah

Ja, fast 24 timmar tidigare :P

2009-04-19 @ 15:03:12
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0