Upper East -

Bara liiite...

Jag måste bara få skryta liiite med att jag tydligen inte alls missuppfattade svenskuppgiften som jag skrev när jag var väldigt trött och väldigt bakis. MVG rakt igenom, ibland gillar jag den där Gålnander...

Vi fick även tillbaka dikterna som vi skrev (som bland annat tog upp väntetider i Väsby, krashade badkar och rykande rumäner) och den verkade hon också uppskatta. "Rå och kul.Tonsätt den och starta ett band" löd kommentaren. Överväger att skicka den till Calle Micke. Han lär ju kunna hitta på någon bra melodi till:
"Och missar du sista nattbussen hem
kommer du snart att få se
Hur kall en busskur är klockan fem
så se till att du har en plan B"





Måste lägga in en very summerish låt när vi ändå är på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0