Upper East -

Heldag i Stockholm avec NV07A


Framme på Skansen efter en lång och alldeles för tidig bussresa. NOLL kondis på oss! Vi gick upp för en backe och efter det var vi döda. Inte okej.



Dags att börja observera djuren. I en timme fick vi titta på en flock vargar. Det är faktiskt roligare än det låter.



Vi fördrev tiden med att ta bilder på vargarna =)



Sen när vi tröttnade tog vi lite kort på varandra istället



Varför blir det alltid såhär för mig???



Sen kollade vi in björnarna...



...Och insåg hur chill det måste vara att vara säl!



Vi gick sedan till tekniska museet och herregud, det fanns en strippstång. Vad förväntar ni er? Jag spelade till och med in en video men den fungerade inte =(

På vägen hem skrev vi spårade enmeningshistorier (t.ex. om gåsen Sayeh som däckade och vaknade i en våningsäng med omaka skor, misstänkt ruffsigt hår och oförklariga blåmärken på armarna och den om Tomten som träffade en stor stark hunk och deras möte slutade i bland annat ett tvillingpar). och nu är jag bara SÅ taggad inför Valborg!

Kommentarer
Postat av: The Toll

Asså mitt ass ser ju enormt ut på bild 2 XD

Haha, tänk att du stog å posade så där när magnus, mikael + massa småbarn va där XD

2009-04-29 @ 19:56:40
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag säger bara: inga kommentarer.

2009-05-01 @ 15:09:07
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0