Upper East -

Livet på en fjällpinne

Jaha, nu sitter jag är i den lilla fjällstugan tillsammans med föräldrar och syster och med magen fylld av tacos. Jag är helt slut efter en dag helt full av skidåkning och jag måste säga att jag faktiskt inte är helt oäven när allt kommer omkring. Fast jag måste erkänna att jag mest åkt backar som "familjebacken", "trollskogen" och "ljungbacken". Pappa åkte Väggen men den kommer jag inte ens gå nära. Näver Bäver.

Men när vi kom hem blev det utan bastu med systern, tacos med resten av familjen och snart ska vi sitta och mysa i soffan med godis och ostbågar. Me like. Vi dricker även var sitt glas vin, vilket verkligen var en trevlig avslutning på den här dagen.

Nu ska jag gå och mysa i soffan, imorgon blir det Tandådalen, after ski, traditionell påskmiddag och utgång med Jossan. Det är verkligen livet på en fjällpinne.


Kommentarer
Postat av: GK

fan ja skulle ha h'ngt med XD .. har inte åkt skidor på hundra år XD

2009-04-12 @ 19:43:36
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0