Upper East -

Påsklov my ass

Sarah's första dag på "påsklovet"

1) (5,30) Kravlar sig upp ur sängen för att halvt medvetslös ta sig till jobbet
2) (6,45) Jobbar, sjukt mycket tråkiga saker att göra, ser hur blå himlen är utanför
3) (9.30) VADÅ BARA HALV TIO???
4) (ca 10.00) Första kunden som provocerar till hängning kommer. Hon vill alltså att jag i huvudet ska veta exakt hur många tapetrullar hon behöver för att tapetsera alla sina värdelösa rum!
5) (ca 10,40) Första saken som inte finns i datorn dyker upp (P.A.I.N.)
6) (ca 12.30) Blodsockernivå: noll. Elak kund kommer in, jag får psykbryt när hon gått därifrån
7) (ca 13.00) Kan inte sluta gråta
8) (ca 13.15) Tar lunch, fortfarande väldigt labil
9) (ca 14.30) Datanissarna dyker upp. Får lyssna i ca 20 minuter om något värdelöst program en av dem håller på att installera någon annanstans och hur mycket vi borde skaffa det. Han tappade dock mig någonstans vid "man kan föra statistik för kundernas  offerter och lägga in det i en annan fil på servern..."
10) (ca 15.30) Vad fan är hans problem? Börjar misstänka att han försöker imponera på mig med sina datakunskaper (inte riktigt rätt taktik...)
11) (16.01) Får äääntligen gå hem! Ringer M och klagar lite...
12) (16.30) Åker direkt till tandläkaren där jag får äckligt flourlack på tänderna
13) (17.05) Kommer hem och ramlar i säng
14) (18,10) Mamma kommer hem, tårarna börjar rinna igen. Blodsockernivå: Återigen noll
15) (18.30) Äter hemmagjort pizza och går en promenad. Kvällen är räddad!

Den här dagen har S.U.G.I.T!!!


Kommentarer
Postat av: fanny

Jag älskar de här bitarna:



4) (ca 10.00) Första kunden som provocerar till hängning kommer. Hon vill alltså att jag i huvudet ska veta exakt hur många tapetrullar hon behöver för att tapetsera alla sina värdelösa rum!

5) (ca 10,40) Första saken som inte finns i datorn dyker upp (P.A.I.N.)



9) (ca 14.30) Datanissarna dyker upp. Får lyssna i ca 20 minuter om något värdelöst program en av dem håller på att installera någon annanstans och hur mycket vi borde skaffa det. Han tappade dock mig någonstans vid "man kan föra statistik för kundernas offerter och lägga in det i en annan fil på servern..."

10) (ca 15.30) Vad fan är hans problem? Börjar misstänka att han försöker imponera på mig med sina datakunskaper (inte riktigt rätt taktik...)



KLOCKRENT med stort K! Fast antagligen roligare efteråt än det var just då:P kram på dig du får ta med dig frukt så att du håller blodsockret uppe:)



2009-04-06 @ 22:46:44
Postat av: Sarah

Hahaha, fast nian och tian var faktiskt ganska roliga då också, framför allt på gränsen till patetiskt :P

2009-04-07 @ 08:32:23
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0