Upper East -

sova sova sova

Jag kan ju bara säga att jag ALDRIG har sovit så mycket som jag gjort det senaste dygnet! Jag somnade klockan sex på kvällen igår och vaknade sex imorse. Men tro inte att jag var pigg för det, jag har typ minnesluckor från den här dagen för att jag varit så trött. Det är INTE okej! Jag sov hela biologilektionen och fysiklektionen och "koncentrerad" är nog inte det ordet jag skulle använt för att beskriva mig själv på de lektionerna jag lyckades hålla mig vid medvetande. Dessutom har jag haft sjukt ont i halsen hela dagen.

När jag kom hem slocknade jag direkt i soffan. Eller, jag han läsa ungefär 3 av 7 sammanfattningar med kemin. Vi har ju slutprov snart och "förberedd" är ju inte direkt mitt andranamn just nu. Har ju dessutom engelska B nationella imorgon och det kommer inte gå alls. Vi har idrottsprov också. Lyckat. Jag har nästan inte pluggat NÅGONTING så vi får ju se hur det går. Man får väl be till Gud eller något.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa Jonas värdelösa kompendium om Kost och Träningslära. Oj så skoj det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0