Upper East -

I can make it work för allt löser sig

Tid: 22.18
Plats. Sängen (som vanligt?)
Status: TAGGAD
Outfit just nu: Mjukisbyxor, vitt linne, gammal tjocktröja
Outfit dagtid: Smutsiga svarta cheap monday, vitt linne, svart tjocktröja
Smink: Gårdagens
Frisyr: Hög hästsvans à amerikans 13-åring + pannband (oslagbar kombination)

Usch, det känns som om jag har jättemycket att göra. Jag måste:
1)
Fixa fram pengar till skolan (måste betala för någon värdelös skolresa)
2) Göra klart svenskan
3) Börja skriva på religionloggboken
4) Börja läsa engelskabok
5) Ringa den där killen om flaket (först ta reda på vilket datum vi tar studenten!)
6) Packa klart
7) Avboka alla körgrejer (sorry CM och hela Voice)
8) Införskaffa en foundation
9) Börja plugga kemi

Ikväll kommer jag bara kunna göra svenskan och packa klart men imorgon ska jag snabbt som vinden fixa det andra. Det löser sig för allt går bara man vill det tillräckligt mycket. Och så svårt är det inte att ringa ett samtal, hitta en bok på biblioteket och vi har ju ändå kör imorgon så då kan jag prata med CM. Jag får göra som designerna i Project Runway: Make it work


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du ska ha fett med spö för att du skolkar från kören, but we'll ´make it without you anyway. Don't bother coming back x)

2009-04-22 @ 16:22:41
URL: http://lestroixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0