Upper East -

Rep någon?

Är det någon som har en gratis lägenhet i bakfickan? Helt ärligt, jag får panik av att bara tänka på min mamma! Kul att hon är expert på att ge mig dåligt samvete och samtidigt göra mig så arg så att jag kan strypa vem som helst!
Visst, man kanske inte blir sådär jätteglad när ens dotter kommer hem halv ett när man förväntat sig att hon kommer hem vid fem, men vad får hon ut av att ringa upp mig vid elva och skälla ut MIG för att pendeln var försenad så vi missade upptåget. Det var ju knappast så att det var mitt fel! Och vad fick hon ut av det? Dessutom var det knappast så att jag bra hade försvunnit, vi hade haft telefonkontakt under hela dagen så hon visste exakt vart jag var någonstans! Vad är det hon har så stora problem med egentligen?

Jag kan ju inte säga att man mådde som en prinsessa igår heller. Slutet av vecka 32 har varit en ett enda stort töcken av för lite sömn, hat mot jobbet och dåliga hälsovanor! Jag är verkligen inte på topp någonstans. Ikväll kommer man väl få sig ännu en åthutning och det värsta är att hon kommer dra upp massa andra saker också, det gör hon alltid när hon ska leka mamma och försöka uppfostra en. Hon börjar med att klaga på en sak och sen spinner hon vidare på ett gäng andra saker hon inte gillar! När hon försöker vara duktig-mamma-som-kommer-med-kloka-åsikter-och-goda-råd-och-samtidigt-är-bestämd-och-sätter-upp-tydliga-regler-aktig kan ingenting stoppa henne! Då går hon på som ett ånglok tills hon stupar. Tur för henne att jag inte är långsint!

OCH KUL MARIA ATT DU HAR FÅTT MIG ATT SÄTTA PÅ PÅ DRIFT I REPEAT!!! Jag tänker aldrig mer läsa din blogg!


Kommentarer
Postat av: The Toll

Haha, håll med om att låten äger iaf? Hihi!

2009-08-10 @ 19:10:51
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0