Upper East -

Väckt till liv

Det känns som om mitt liv har blivit aktivt igen! Eller kanske inte just idag men i övrigt. Jag jobbar hela dagarna och har äntligen börjat fylla mina helger med annat än isolering för mig själv. Och nästa helg lär inte vänta på sig! Je suis très tagged.

Dessutom börjar äntligen folk komma hem från sina resor! Nu jävlar blir det snart återförening, mark my words. Dessutom är ju snart Tollet 18 så det blir utgång med henne, GK och KhoKho inom kort säger jag bara! Och då finns det inga gränser.

Men just nu undrar jag mest hur vissa personer tänker. Hur svårt är det att förstå när man inte är önskvärd i någon annans liv. Ge upp liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0