Upper East -

Knivsta är så jävla kändiskåt

Visst är det lite kul att Erik Grönwall är från Knivsta, men någon jävla måtta får det väl ändå vara? I tisdags klivade jag och Johansson in på Knivsta video för att kolla efter filmer och vi fick båda en chock! Jag skojar inte när jag säger att hela affären var tapetserad med bilder på när Erik var typ elva och knubbig. Man skäms ju nästan!

Idag var jag åter där tillsammans med en lyckligt ovetande Bjurkis för att visa henne denna styggelse och reaktionen blev den väntade: förfäran. Nej, det kanske är en liten överdrift, men helt ärligt, jag skulle bli skiträdd om jag kom in i en affär och se mitt skolporträtt från femman sitta uppsatt i form av stora affisher och upptryckta på t-shirts. Var tog Knivstas självrespekt vägen? Den försvann tillsammans med Knivstas Stolthet Erik Grönwall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0