Upper East -

13 anledningar till självmordstankar

1)Det är vinter, kallt och halt ute och jag har tröttnat på det
2)Min hy är alldeles förstörd av vädret
3)Jag drunknar snart i läxor och prov
4)Jag börjar jättetidigt imorgon
5)Jag ska ha en muntlig redovisning om PKU och ha lärt mig saker om fetter till imorgon
6)Den grupp jag just nu jobbar tillsammans med i svenskan är grymt värdelös och helt utan ambitioner
7)Jag är så TRÖTT på min svensklärare
8)Om två veckor kommer vi ha fyra prov under två dagar
9)På tisdag ska vi ha "temadag staden" och jag kan bara föreställa mig hur värdelöst det kommer vara
10)Nästan allt mitt smink är slut (mascara, foundation och concealer)
11)Min hy är just nu nästan sjukligt blek
12) Min garderob ser ut som ett tredje världskrig
13) Imorgon ska jag först ha 90 minuters biologi, sen 90 minuters kemi och sedan värdelös engelska på 40 minuter. Tjohej tjoho SKJUUUUUT MIG!!!!

Jag har i alla fall varit duktig och gjort fysiklabbrapport, biologiarbete, pluggat matte och läst om fetter. Så jag kan vara lite nöjd med mig själv. Och jag känner mig också duktig för jag har inte smällt i mig någon semla heller. Och imorgon är det löning och då ska jag betala mina bilder, köpa smink och ett tågkort. Så det så! Nu ska jag läsa ut min bok, jag började faktiskt läsa den på julafton (till mitt försvar är den 860 sidor lång).


Kommentarer
Postat av: Syster

Titta in pa min blogg sa blir du gla!!!!!



Puss Puss alskling

2009-02-25 @ 07:19:33
URL: http://josten.blogg.se/
Postat av: charlotte

vilken bok e det??

2009-02-25 @ 13:53:45
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0