Upper East -

Flickr.com

Jag har hittat en ny älskling: Flickr.com. Nu kommer jag aldrig mer förlora alla mina bilder för nu ligger de lagrade online. Jag vet att man inte alltid ska lita på att sådana hemsidor sparar bilder för alltid och jag ska bränna ner bilderna på skivor sen, men det känns tryggt att ha alla bilder på något annat sätt än bara på datorn. Jag lyckades nämligen radera alla mina bilder i tisdags och kunde bara rädda ungefär hälften av dem =/ Men det är lugnt, jag vet andra som har de bilder jag vill ha. Tollet, du får skicka från klassresan sen!

Det tråkiga med Flickr.com är att man bara kan ladda upp 100MB per månad så jag hoppas att jag inte lyckas radera alla mina bilder under den kommande månaden. Å andra sidan ska jag formatera om hårddisken i helgen så då ska jag ändå bränna ner bilderna eller spara de på någon extern hårddisk eller något sånt. Très bra.

Nu ska jag ta bort mitt nagellack och byta om. Ska gå till kyrkan om exakt 20 minuter! Fast jag ska vara där om 35 minuter men det tar MINST en kvart att gå i det här skitvädret när det är svinkallt och snorhalt! Au Revoir!


Kommentarer
Postat av: Michaela

fan du måste ju skicka dina bilder till mig också! XD har ju inte snyggingrna ju.. om du vet vilka bilder ja menar XD hahah..

o så måste ja skicka till er också XD haha här e man snabb.. har gått 1 år och man har fortfarande inte skickat bilderna XD

2009-02-11 @ 15:20:58
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0