Upper East -

Fredagsmys

Idag kände jag hur jag bara ville skämma bort mig själv lite grann. Så jag tog mitt nypåfyllda kontokort och gick och handlade "skäm-bort-sig-själv"-prylar. Jag köpte ansiktsmask, ögonmask, två nagelfilar och en foundation. Nu behöver jag bara en mascara. Imorgon ska jag och Carro åka till Jossan och föra till melodifestivalen för att sedan gå vidare till People för att kolla på Adam Tensta. Je suis très taggad. Vi måste ta massor med kort!

Fast som vanligt har jag klädångest, får ta och länsa mitt konto än en gång imorgon =( Som sagt, mars blir nog inte så sparsam som jag planerat...

Förresten hittade jag den mest klockrena Nemi-serie i världshistorien. Någon som känner igen sig?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Roj pa vaksalagatan hor ja, Yiii heyy. Har skrivit i bloggen sa in och las! PUSS

2009-02-28 @ 06:04:36
URL: http://josten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0