Upper East -

Håltimme

Jag är så jävla uttråkad just nu. Jag har suttit i matsalen i två timmar och det är fortfarande 40 minuter kvar tills vi börjar etiken. Och vad ska vi göra? Vi ska säkert bara plugga till provet och så kläcker Pelle ur sig att vi får sitta var vi vill eller åka hem. Fast jag ska inte ta ut något i förskott, kanske kommer vi gå igenom massa nya saker om socialpsykologi. Jättekul... Nej usch, jag har ingen lust alls!

Sedan ska jag träna har jag bestämt, jag måste ta tag i träningen nu. Men kul att träna när jag skulle kunna sätta mig inne på någon toalett och sova i en timme! Men man får inte alltid som man vill... Uppskjuten belöning och allt sånt där, jag kommer känna mig duktig när jag väl tränat klart!

Nu ska jag köpa en till kaffe innan jag somnar! Hur mycket kaffe är hälsosamt att dricka per dag? För jag skulle ju ha hälsovecka men har hällt i mig minst en liter kaffe redan... Men jag älskar det...


Hur skulle jag kunna klara mig utan denna livsdryck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0