Upper East -

Full rulle...

Jag har bloggat très lite de senaste dagarna men det 'är för att det har varit full rulle här, inte en lugn stund. Imorgon är lovet redan slut och jag är inte okej med det. Nu är det sex veckor till påsklovet och det är 1000 prov däremellan. Och jag har typ inte pluggat alls. Dåligt.

Men en sak jag faktiskt HAR gjort är att framkallat digitala bilder. Très roligt, jag kommer aldrig kunna sluta nu! Det var så himla länge sedan man fick hem gröna paket med riktiga bilder på riktigt fotopapper (100 bilder gratis, bara 29 kr i porto =D). Juste, jag måste betala det där också någon gång.

När kommer mina föräldrar hem egentligen? De har varit i sälen under helgen och de sa att de skulle komma hem vid fem-sex. Nu är klockan kvart i sex och inte ett knyst. Funderar på om jag ska vara god dotter och laga värsta "välkommen hem-middagen"... We'll see... Nu ska jag göra något vettigare än att sitta här. Typ bädda deras sängar som jag sovit i =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0